17 December 2016

Flög till gran canaria och fick ett rum som var större Àn min första lÀgenhet.
 Utsikt frÄn balkongen över st Augustin 
Hann med lite poolhÀng
Ät Àven pÄ min favoritrestaurang, Miss Asia
Sen dtacka det lite sangria pÄ pica pica, den var lika utsökt som jag mindes den
Sen av en slump sprang jag in i saga (som jag bodde ihop med pÄ GC nÀr jag var guide) jag visste att hon var pÄ semester men i puerto rico sÄ tÀnkte att vi inte skulle hinna ses men hon och hennes resesÀllskap hade tagit sig in till playa del inglés sÄ det var en kul överraskning.
Sen Äkte jag till mina förÀldrar dÀr jag hade lite relaxtime och "bakade" pepparkakshus
 Sen har jag hunnit jobba extra pÄ Dyrberg/Kern, nedan Àr bilder frÄn vÄr julklappsmorgon!
 
Sen flög jag till Finland dÀr jag sov en natt och sen flög vi till Mexico! och jag blev sÄ förÀlskad, sÄ magiskt vackert och underbar mat! 
Fick ett helt galet stort rum och en sÀng som var sÄ mysig att det kÀndes som om den vore gjord av moln!
 
VÄr servitör var nÄgot utöver det vanliga
Frukosten frÄn heaven
Godaste kyckling fajitasen jag nÄgonsin Àtit!
 
Efter supergod mat och underbara bad i Mexico sÄ flög vi till köpenhamn, vÀl dÀr kÀnde jag mig ganska sliten sÄ blev överlycklig nÀr mun kollega sa att hade ett hotellrum vid flygplatsen. Resten av mitt crew Äkte vidare till Stockholm men jag hoppade av i Köpenhamn eftersom jag skulle vidare till Holland för en surprise visit!
Blev inte sÄ mÄnga bilder tagna i Holland, vi gjorde inget speciellt utan umgicks bara! flög tillbaks till Sverige igÄr och idag har jag haft standby men blev inte utkallad sÄ har tagit det lugnt och fixat lite grejer. Imorgon flyger jag till Teneriffa och dÀrifrÄn till Lanzarote dÀr jag spenderar natten och sen har jag planerat in nÄgra soltimmar innan det Àr dags för att flyga till Stockholm igen!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0