25 september 2015

imorgon Àr det min sista jobbdag pÄ Pmi flygplats! Soooooom jag har lÀngtat efter att kunna sÀga det. Jag Àr dock löjligt sjuk! Min nÀsa och mina ögon rinner, jag nyser och hostar konstant och blir andfÄdd av att gÄ till affÀren. Var tvungen att gÄ hem idag efter att ha jobbat fyra timmar, jag höll pÄ att svimma! Hade det vart en vanlig dag imorgon sÄ hade jag absolut sjukanmÀlt mig. Men vi Àr underbemannade och det lÀr lördag=vÄr mest busy day. Jag jobbar 4:30-12:30 sen ska jag hem och sova sÄ jag förhoppningsvis mÄr okej nÀr jag ska flyga till swe pÄ söndag.
 och den 1 okt flyger jag till GC! Fick mail med schema för nÀsta vecka, ska bli sÄ kul att komma tillbaks!
 
Nu ska jag lÀgga mig i soffan och snora vidare och kolla pÄ Knight and Day! Tom Cruise Àr föör snygg.
 
 
bilder frÄn alcudia för nÄgra dagar sen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0