29 Januari 2012

Jaa, det Ă€r ett nytt Ă„r. Har svĂ„rt att tro att det fortfarande Ă€r nĂ„gon som Ă€r inne hĂ€r och lĂ€ser. Men jag har i alla fal vart hemma i sverige nu i typ 4 mĂ„nader. 4 mĂ„nader av Ă„ngest och lĂ€ngtan. Jag vill tillbaks. Saknar allt, sverige Ă€r inte kul. speciellt inte nĂ€r man har san francisco att jĂ€mföra med. Varje gĂ„ng jag Ă€r ute i södertĂ€lje tĂ€nker jag pĂ„ alla utgĂ„ngar i san francisco och tillochmed utgĂ„ngarna i walnut creek. Det var sĂ„ mycket bĂ€ttre och roligare. Det Ă€r inte sĂ„ mycket som Ă€r roligt i sverige om jag ska vara Ă€rlig. Inte jĂ€tte mycket som Ă€r bra heller. Snön Ă€r kall och hal och lyckas alltid leta sig in i mina skor... Jag pratade med carro en timme efter jagt kom hem frĂ„n krogen idag och vi kom bĂ„da fram till att vi vill tillbaks till usa och vĂ„rt Ă€lskade sf. Jag tyckte att vi ska spara ihop pengar och Ă„ka ner och se till att bara gifta oss med första bĂ€sta för att fĂ„ stanna men hon var mer inne pĂ„ att det var bĂ€ttre att utbilda sig och sen Ă„ka dit nĂ€r man Ă€r klar med den. MEN VEM FAN ORKAR VÄNTA??? blörk. nu ska jag i allafall sova. mitt vĂ€nsta öga rinnner som fan av nĂ„gon anledning, börjar bli extremt störande.

Kommentarer
Postat av: Mims

HĂ„ll ut! kram

2012-01-29 @ 10:41:37

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0