1000007 Ă„r senare

Jag har inte bloggar nÄtt sen jag kom tillbaka till Sverige men jag kan meddela att jag "lever".

Var ute ikvÀll, helt ok men kom nyss hem och började kolla gamla bilder och sÄ började jag sakna USA och mina barn nÄgot sÄ sjukt mycket.

Det gör sÄ jÀvla ont. Att inte lÀngre bara kunna vakna och gÄ upp och gosa med dom. Eller att kunna ta bilen in till sf, eller att kunna köra till kompisar pÄ nÄgra minuter som jag nu har flera timmar till...

Det Àr typ 15-20 plus i lafayette nu.
Det börjar bli vÀldigt mycket för kallt hÀr.
SĂ€kert flera minus.

Jag Àr sÄ trött pÄ Sverige och jag behöver verkligen hÀr ifrÄn.
Jag önskar bara att jag kunde ta med mig vissa underbara mÀnniskor som jag saknar nÀr jag Àr borta.

Men jag planerar oavsett att lÀmna Sverige asap (in my dreams)

Vi fÄr se vad som hÀnder helt enkelt.

Okorrekt svenska mm skyller jag pÄ att jag skriver frÄn mobilen vilket inte Àr det lÀttaste men TG för rÀttstavningsgrejsimojset som finns pÄ mobiler!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0