7 Mars 2011--20:26

NÀr Denise och Alex kom hem sÄ var jag off ett litet tag och sen vid 6 Äkte jag och hÀmtade Zach och hans kompis efter deras trÀning, den hÀr gÄngen startade bilen ocksÄ!
Förra mÄndagen nÀr jag skulle hÀmta dom sÄ dog batteriet nÀr jag vÀntade pÄ dom vid fÀltet sÄ jag var tvungen att ringa Denise sÄ hon kunde komma och starta uppp mitt batteri..
I alla fall.
Sen skjutsade jag hem zachs kompis och sen Ă„kte vi hem.
Sen var jag off.
Pratat med carro i telefon ett tag och nu sitter jag hÀr, Àr sjukt sugen pÄ glass men gör inget Ät det, vilket Àr vÀldigt starkt jobbat.
KÀnns ju liksom lite halvonödigt att trÀna pÄ mornarna för att sedan Àta glass pÄ kvÀllarna...


Nu sitter jag och gör lite research pÄ en grej.
Jag vet numera hur jag vill att min nÀrmaste framtid efter USA ska se ut.

Dock fÄr man ju inte alltid som man vill men jag tÀnker iallafall rÀkna stenhÄrt med att allt gÄr exakt som jag vill att det ska gÄ.

Elller jag ska göra alllt jag kan för att jag ska fÄ det som jag vill.

 

Och sÄklart blir jag dunderexhalterad och börjar googla för att ta reda pÄ sÄ mycket som möjligt.

 

 

Mejl frÄn filk man tycker om Àr nÄgot av det som kan göra min dag.

För nÄgra dagar sen sÄ fick jag ett mejl av sofia, Perfect tajming flör jag var pÄ lite dÄligt humör men blev genast pÄ as bra humör nÀr jag lÀste det.

Och idag fick jag mejl av emelie men vÀrldens update vilket ocksÄ var skitkul!

Nu ska jag bara se till att svara.

Älskar att fĂ„ mejl men tycker inte att det Ă€r lika kul att svara, vet aldrig vart man ska börja.

 

Anyways imorgon Àr det tisdag och det innebÀr Balett för Elises del.

 

Nu ska jag hopppa ner i sÀngen och varva ner, inte för att jag Àr speciellt upppvarvad men ÀndÄ.

Det var helt underbart att vakna upp utvilad imorse och det gör verkligen sÄn sjuk stor skillnad.

Varför ska jag sitta uppe till 11-12 och sen vara död nĂ€r jag kan sova vid 10 och vakna upp utan att min första tanke Ă€r VILLLL DÖÖÖÖ!!!!!

Sjukt vÀrt om ni frÄgar mig.


Blev ett lÀngre inlÀgg Àn vad jag hade tÀnkt.
Har dock inga nya bilder att lÀgga upp, ska bli bÀttre pÄ att ta bilder...

Elller har en bild frÄn idag nÀr t and e leker restaurant, 1 problem.
Bilden Àr i mobilen.
orkar inte lÀgga över.
Om ni villle veta.

Tror egentligen inte jag vill sluta skriva eftersom jag kommer in pÄ sidospÄr heeela tiden.

NU Àr det hejdÄ.



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0