28 Juli 2011--11:10

IgÄr hade jag en riktig slappar dag.
LÄg framför tvn och vid poolen hela dagen.
Kollade SATC, Family Guy, 2 and œ men och Scrubs!
Och pÄ kvÀllen kom Carro och Erika hit och sen Äkte vi och hÀmtade Elin och sen Äkte vi till Grizzly Peak.
Sen skjutsade vi hem Elin och sen Äkte Erika hem men jag lyckades övertala Carro att sova över hÀr sÄ jag slapp sova sjÀlv!
JAg sov sÄ sjukt bra, förutom att jag vaknade nÄgra gÄnger av att carr tog allt tÀcke men inga mardrömmar!
SÄ himla skönt!

Imorse skjutsade jag hem carro och sen Äkte jag till DMV för att kollla varför det tagit sÄ lÄng tid för mig att fÄ mitt californiska körkort.
Tog det liksom i februari och det har fortfarande inte kommit.
Segt som fan.

Nu ligger jag och kollar pÄ Fresh Prince Of Bel-Air, sÄ dÄligt gjort egentligen men kan inte lÄta bli.
Om ett tag tÀnkte jag dra ut och lÀgga mig vid poolen och sen kanske carro kommer över med hennes barn och badar lite med mig.


Saknar mina bebisar, tycker dom kan komma hem nu.
Huset Àr sÄ tyst..
Men bara tre dagar kvar tills jag fÄr trÀffa dom!



Kollade pÄ Tanners och Elises fotbollstrÀning för nÄgon vecka sen


Giants Game med Tanner och Elise 21/7






<3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0