20 Juli 2011--16:06

Ligger nu och ska kolla pÄ The Bachelorette, det Àr inte lika kul som det var i början.
Hon bölar ju i typ varje avsnitt och det Àr inga snygga killar kvar.

Jag har stÀdat idag, och sorterat sÄ jag Àr helt slut nu..

Åker hem om typ 50 dagar.
KÀnns konstigt fast det ska ÀndÄ bli skönt.
Fast jobbigt.

Jag vill ha mina flygtider nuu sÄ jag kan planera..
Jag och carro2 Ă„ker till Vegas den 2 septermber och kommer hem den 4 och jag har sagt att jag vill Ă„ka hem till sverige den 5,6 eller 7.
Skulle vara ganska nice att fÄ veta vilet at datumen det blir..
FÄr ringa och kolla om dom kan öka.
Det stÄr att man ska ha flygtiderna minst 30 daqgar innan avfÀrd.....
Dom behöver ju inte vÀnta till sista sek..


I allafall, har inget att skriva, Ànnu mindre att göra, dÀrför jag skriver..


Det verkar typ som om jag Àr den Ànda som Àr ledig i helgen vilket suuuger.


IkvÀll ska jag trÀffa carro nÀr hon har slutat jobba..

Mamma nÀr jag kommer hem vill jag ha din kyckling grejsimojs med soltorkade tomater och vitt vin och vad mer det Àr i.
(anvÀnd helst inte riktigt grÀdde, jag Àr redan tillrÀckligt fet)

Jag skulle ocksÄ behöva köpa en ny mobil för den jag har nu har börjat hacka och touchen har börjat slÀppa lite..

Inte kuul..

 

Har Àven blivit beroende av ett nytt jÀvla facebook spel...

Min bror skickade ett till mig och sa att han behövde en till neighbour. Visst tÀnkte jag.

MISSTAG..

Jag Àr fast.




Hittade lite bilder frÄn juni som jag inte lagt upp.


Jag och josse pÄ Pride


Carro1 och jag pÄ Pride





Josse och carro pÄ Momo's innan en Giants match


Carro och jag pÄ Momo's innan giantsgame







carro, josse och jag, utgÄng i SF



mongon <3



Kommentarer
Postat av: Vivi

Hej! Vad fina bilder! Ja jag visste det, att du ville ha den maten! tjoho...jo det mĂ„ste vara riktig grĂ€dde dĂ„ blir man mĂ€tt fortare och Ă€ter mindre sĂ„ det jĂ€mnar ut sig! Åh vad kul det ska bli nĂ€r du kommer hem, sĂ„g du mailet med jobb som jag skickade? kram kram Mims

2011-07-21 @ 10:44:15
Postat av: Bodypalalce

Hej kommentera minst 3 inlÀgg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som Àr med. Gillar jag din blogg sÄ fÄr du en lÀnkning bland "bra bloggar" . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace - en blogg dÀr alla Àr fina & unika

2011-07-21 @ 10:54:23
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0