30 Januari 2011--11:09

I fredags slÀppte jag först av barnen och sen Äkte jag till Amanda och gjorde henne sÀllskap nÀr hon jobbade.
Sen Äkte jag hem, bytte bil och Äkte sen och hÀmtade upp Zach.
Alex, Elise och Tanner Ă„kte upp till Tahoe.

PÄ kvÀllen trÀffade jag Amanda en snabbis och skjutsade henne till barten och sen Äkte jag till Pia och vi kollade pÄ The Ugly Truth.
Den var helt okej.

PÄ lördagen segade jag hela dagen i sÀngen och sen vid 7 tiden sÄ hÀmtade Elin och Caroline2 upp mig och sen Äkte vi och hÀmtade upp Caroline1 och sen Äkte vi hem till Elin och badade hot tub och drack lite vin.
VĂ€ldigt mysigt.

Snart kommer Elin och hÀmtar upp mig och sen ska vi hÀmta upp caroline och sen ska vi Àta bunch pÄ Chows.
Sen ikvÀll ska jag trÀffa Malene och planera för det blev instÀllt i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0