22 Januari 2011--23:36

Mitt ansikte svider..
Dels för att jag har anvÀnt smink idag vilket mitt ansikte har vant sig att inte behöva ha..
Sen sÄ grÀt jag av skratt till filmen vi sÄg ikvÀll och nyss grÀt jag fÀr att sista avsnittet av Medium var sÄ jÀvla sorligt..


Jag, Malene och en ny tjej var och sÄg No Strings Attached.
Den var sÄ jÀvla rolig.
Hela biosalongen asgarvade flera gÄnger.
SÄ den rekommenderar jag verkligen att ni ska gÄ och se.
NÀr den kommer till er om typ..eehm.. ett halvÄr??
Jag kankse hinner hem innan..
höhö.-

Sen Äkte jag hem och sÄg de sista 15 minutrarna pÄ Medium.
Sista avsnittet.
Boring.

Imorgon jobbar jag nÄgra timmar.
Ska köra Tanner till nÄn fotbollsgrej.
Jag ser INTE fram emot det.
Kommer inte ha bilen med GPS vilket innebÀr att jag kommer Äka Äthelvete fel och jag kÀnnner bara inte att jag orkar det.
Speciellt inte nÀr man har en tid att passa.
Menmen what to do..





Kommentarer
Postat av: Molly

Allting bra med dig idag dÄ?

Ha en jÀtte bra söndag! (:

Kram

2011-01-23 @ 09:08:37
URL: http://tresystrarnaijeans.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0