12 Januari 2011--09:11

Nu Àr stÀderskorna hÀr och gapar.
Dom pratar verkligen sÄ sjukt högt med varandra..
I alla fall, vaknade imorse och kÀnde mig utvilad.
Tredje dagen i rad jag vaknar INNAN alarmet ringer..
Vilket Àr helt sjukt för att vara jag.
Jag har stÀllt in mig pÄ att det skulle vara ett helvete att komma upp pÄ mornarna nu eftersom jag har en dunderförkylning.
Men har blivit lika chockad varje morgon nÀr jag vaknat lite innan alarmet och kjÀnt mig utvilad och tyckt att det har vart lite mysigt och ligga och vÀnta pÄ att alarmet ska ringa...
Vad har hÀnt med mig???
Det Àr liksom mörkt nÀr jag gÄr upp och jag tycker ÀndÄ inte att livet suger???
NÄtt Àr allvarligt fel.
Ni borde vara oroliga...

Skjutsade barnen till skolan imorse som vanligt.
Älskar att dom Ă€r sĂ„ duktiga pĂ„ mornarna.
PÄ eftermiddagarna kan dom krÄngla och brÄka hur mycket dom vill men det Àr sÄ sjukt vÀrt att dom Àr duktiga pÄ mornarna.
Inte för att dom brÄkar pÄ eftermiddagarna heller.
IM LUCKYYY.


Rensade och organiserade om lite i min garderob nyss.
Och passade i samma veva pÄ att rÀkna hur mycket av allt jag har..
Har nÀmligen börjat inse att jag aldrig nÄgonsinn kommer fÄ hem allt i en och sammma vÀska..
Funderar pÄ att skicka hem en vÀska med min Àlskade syster nÀr hon kommer och bara betala för en extra vÀska..
Vilket jag kommer tjÀna pÄ istÀllet för att behöva betala 3245678965432 kilo övervikt nÀr jag ska Äka...


Jag kom i alla fall fram till att jag har:

1 Kappa
2 VĂ€star
1 Tjockjacka
1 Vindjacka
1 Skinjacka
4 TrÀningsbyxor
5 Par trÀningströjor
4 Par Jeansleggins
4 Par shorts
4 Scarfar/Halsddukar
11 Par tjocktröjor
10 Tröjor
9 Linnen
14 Par skor
7 KlÀnningar
4 Blusar
1 Kavaj
5 Par mjukisbyxor
5 Par pyjamasbyxor
3 Par pyjamaströjor
10 Bhar
5 Par Leggings/Strumpbyxor
7 Par vantar
1 Mössa (obekvÀm, kliar)
1 SkÀrp
7 VĂ€skor
37 Par trosor
5 Sportbhar
10 Par strumpor
3 Bikiniunderdelar
3 Bikiniöverdelar
1 DatavÀska
1 Morgonrock
1 Par termobyxor


Sen undrar jag vart alla mina pengar tar vÀgen...
Saken Àr den att ni nu ocksÄ förmodligen kan se att det kommer vara omöjligt för mig attt fÄ hem alllt...
Skönt att det Àr typ 244 dagar kvar (beror lite pÄ hur man rÀknar)


Och det Àr typ bara 78 dagar kvar till min Àlskade syster kommer hit!

Om allt gÄr som planerat vill sÀga..



♄
 ♄

 


Kommentarer
Postat av: Vivi

nenenene inte skicka med Sarah en tung vÀska till att slÀpa pÄ och betala övervikt mm, det gÄr jag inte med pÄ! kram mims

2011-01-12 @ 19:50:11

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0