6 Februari 2011--09:23

IgÄr Äkte först jag och Elin och Ät mat pÄ Chef Chao (kinarastaurant)
Sen Äkte vi till Grizzly Peak och kollade pÄ utsikten över SF, sÄ sjukt vackert.
Och sen Äkte vi och höll Carro2 sÀllskap eftersom hon jobbade sÄ vi satt och kollade lite av Mamam Mia och hade kul.



Ganska nice utsikt






Vaknade för en stund sen och har precis Àtit frukost.
Ska snart dra till gymmet och efter det jobbar jag 12-3 och sen ska jag trÀffa Carro2 och Elin.


Lite bilder frÄn i förrgÄr

  

  


Kommentarer
Postat av: Vivi

Vilken vacker utsikt! Oj förresten fick du mail med Sarahs flygtider? Ha det sÄ bra! Vi börjar fÄ lite ljusare hÀr nu, man fÄr stÀlla om timersarna frÄn 15-17 ett framsteg! Skönt kram Mims

2011-02-07 @ 08:28:27
Postat av: erika

Det var den utsikten jag försökte visa dig nÀr det var molningt hela tiden :) Bra att du sett den, den Àr helt fantastisk! :)

Ha det bÀst, kramar Erika

2011-02-07 @ 10:24:18
Postat av: Vivi

Hej, hoppas du har det bra, vi har det kallt och mycket snö, kramis mims

2011-02-13 @ 16:54:01

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0