31Januari 2011--21:50

Kom hem för ett litet tag sen.
Jag var och trÀffade en tysk aupair, hennes vÀrdförÀldrar och mina vÀrdförÀldrar kÀnner varandra sÄ dom gav oss varandras nummer.

Hon var trevlig.

Vi Ät pÄ California Pizza Kitchen.

Matkoma fick jag, ville typ lÀgga mig ner och sova och det sÄg inte ens ut som om jag hade rört maten.

SĂ„ nu har jag lunch tills imrogon!

 

Nu funkar det att ladda ner appar till min iphone igen, dom krÄnglade ett tag sÄ hade typ 7 stycken som var pÄ Waiting...

 

SĂ„ det ska jag tillbringa mina sista timmar Ă„t innan jag ska sova.



HÀr Àr en bild frÄn förra veckan, lite dimmigt...

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ă„h vilket dis ser lite mysigt ut! Kram Mamma,

2011-02-01 @ 16:28:56
Postat av: ida

Craaaazy dimmigt!!

2011-02-01 @ 22:28:57
URL: http://sucre.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0