7 September 2010--17:28

Idag har det vart den första skoldagen sen jag kom, fast sandra Àr ju kvar sÄ jag har bara följt med och observerat, men pÄ mÄndag Àr jag helt sjÀlv för första gÄngen, ska bli spÀnnande att se hur det gÄr.

Efter vi hade slÀppt av barnen vid skolorna sÄ Äkte vi till walnut creek och sandra visade mig vart lite saker fanns.
Sen har vi legat vid poolen och solat, jag har brÀnt mig lite pÄ bröstkorgen sÄ imrogon blir det sunscreen pÄ!
Sen Äkte vi och hÀmtade barnen och sen har vi lekt massa ute, fast det börjar bli lite kallt, nÀr temperaturen sjönk till 68 F (20 c) sÄ gick vi in.


Imorgon ska vi förmodligen Äka till Ikea efter vi har slÀppt av barnen!

 


Kommentarer
Postat av: Vivi

det gÄr bra ska du se. kul med Ikea...kram Mims

2010-09-09 @ 13:12:37

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0