6 Oktober 2010--13:00

Kom nyss hem.
Har vart och fixat social security number och handlat.

Imorse direkt efter att jag hade Äkt och lÀmnat av barnen sÄ Äkte jag till walnut creek, dÀr social security officet Àr.
VÀl dÀr sÄ ser jag att det Àr ungefÀr 45 minuter kvar tills dom öppnar.
Just my luck..
Men satt och spelade pÄ mobilen och sen kom det masssa folk sÄ det var nog tur att jag var tidig ÀndÄ.
Sen tog det inte ens 5 minuter innan det var min tid.
Men det var ju ltie för bra för at vara sant att allt skulel gÄ sÄ fort.
Jag behövde tydligen ett till papper, sÄ det var bara att Äka hem och hÀmta det.

NÀr jag kommer hem sÄ Àr ena köksdörren öppen.
Bloir först livrÀdd och tÀnker att nÄgon har gjort inbrott.
Kommer sedan pÄ att det Àr onsdag och att det förmodligen bara Àr stÀderskorna som glömde stÀnga den.
Klantigt av dem..

Sen Äkte jag i alla fall tillbaks, med rÀtt papper tillochmed och sen var det klart pÄ 10 minuter.
Dom mÄste bara fixa nÄtt för nÄgonstans hade dom skrivit mitt efternamn med 3 l THORSELLL, snyyyggt.

Nu ska jag fixa tvÀtten och sen ska jag slÀnga i mig nÄgot att Àta innan jag ska Äka och hÀmta barnen.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0