4 Oktober 2010--21:07

Idag har vart en sÄn dag nÀr det mesta har kÀnts fel.
Imorse fick jag först tvinga mig sjÀlv till reservatet för att powerwalka och nÀr jag vÀl kom upp i en bra hastighet sÄ börjar en muskel pÄ sidan av vaden att krampa (!!!!!(/&%€#%€&%) SÄ det var ju sÄdÀr lagom oskönt.

Sen har resten bara gÄttt i samma riktning typ.
Tappade en matkasse i trappan sÄ en jordgubbe rullade ner.
Det höll pÄ att göra sÄ att jag exploderade efter en hel dag dÄ allt har kÀnts FEL.

Barnen har i alla fall vart gulliga, förutom ettt litet mini utbrott av en av dom, men det var sÄ litet att det inte ens rÀknas.

Imorgon hopppas jag att det blir en myycket bÀtttre dag.
puss


Kommentarer
Postat av: Vivi

Men usch dÄ, ja tyvÀrr finns det sÄdana dagar....men det som Àr positivt Àr att dom brukar inte komma efter varandara....sÄ nÀsta dag blir toppen ska du se! Har du stavar nÀr du powerwalkar? Idag ska jag Äka till Sjöstaden och sÄ blir det att fixa till ditt rum lite till. Har mÄlat klart och burit in möblerna (hemskt tungt var det upp för trappen med sÀngen.....) det blir fint! Bilder kommer, puss puss Mims

2010-10-05 @ 07:57:12
Postat av: Pallisch,,

Jag bar ocksÄ.....

2010-10-05 @ 12:21:48
Postat av: Vivi

jo det gjorde du, lÀngst upp....jag fick gÄ bakom i trappen, gentlemen dÀr....ja Soff du vet ju hur det Àr...

2010-10-06 @ 21:06:06

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0