29 Oktober 2010--22:18

Har vart en lugn dag idag typ.
Gick upp imorse, halsen protesterade som vanligt.
Har verkligen tröttnat pÄ det nu..
Skjutsade barnen till skolan sen Ă„kte jag och handlade middag.
Sen fixade jag lite och sÄ.
Har jobbat nu pÄ kvÀllen.
Det gick bra förutom att den yngsta fick ett raseriutbrott nÀr jag sa att hon inte kunde lÀsa mera utan att det var dags att sova.

Nu ligger jag i sÀngen och har precis kolat pÄ gossip girl.
Jag Àlskar det verkligen.
Och jag Àlskar blair och chuck.
Nu tÀnkte jag kollla pÄ private practice och sen sova, jag Àr dödstrött.
Kul fredaaaaag.


Kommentarer
Postat av: Vivi

Hej, men du, nu undrar jag om du kan vara allergisk mot nĂ„gonting? Du kan ju inte gĂ„ runt och ha ont i halsen hur lĂ€nge som helst? Är det nĂ„got virus du har fĂ„tt? Hoppas det gĂ„r över puss love you! M

2010-10-30 @ 10:38:28
Postat av: Pallish..

Är det nĂ„gon halleleen dĂ„rĂ„? MUaahh....

2010-10-31 @ 09:13:53

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0