25 Oktober 2010--10:33

Nu har jag stÀdat klart.
dammsög och sÄnt.
Har tÀnd lite doftljus nu för dammsugaren luktar inte sÄ gott.
Ellelr rÀttare sagt det luktar lite konstigt om den nÀr man dammsuger.
Nu vÀntar jag pÄ att tvÀtten ska bli klar.
Eller den Àr förmodligen redan det men jag orkar inte gÄ och kolla.
Om ett tag ska jag Äka och leta efter lite grejer att sÀtta upp pÄ vÀggen.
Jag har en vÀgg som Àr lite tom.
Sen ska jag leta efter en doftpÄsegrejsimojs.
Sen ikvÀll ska jag förmodligen trÀffa ghaza.
En tysk au pair.



Köpte den hÀr igÄr.
Den luktar sÄ sjukt gott.
Först tÀnkte jag att avokado knappast luktar sÄ gott fast jag tycker inte att det luktar avokado alls.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0