8 November 2010--20:46

Det Àr exakt 6 mÄnader kvar tills jag fyller 21.
180 dagar.
Kult.

Gick nyss in pÄ www.casttv.com och sÄg att det fanns ett nytt avsnitt av Gossip Girl.
Jag vet ju att det kommer ett nytt varje mÄndag men ÀndÄ.
Blir lika lycklig varje gÄng.
Tönt jag Àr.

Vi har nu bestÀmt att det blir picknick pÄ torsdag i reservatet, sÄ kan dom leka ocksÄ.
Elise ville ta med sig kudde, hon pÄstÄr att man alltid mÄste sova nÀr man Àr pÄ picknick, jag har aldrig hört det flrut.

Sen pÄ fredag blir det förmodligen bio.
Mysigt.

Och ikvÀll hade vi lite höstmiddag.
Kyckling, spenat och pumpa / squash eller nÄtt sÄnt, trodde aldrig jag skulle tycka om pumpa / squashen men den var helt ok, inte precis att jag kommer bli sugen pÄ den men den funkade med spenaten.

Ganska kul, jag gillade varken broccoli eller spenat innan jag Äkte hit men nu blir jag typ glad nÀr jag ser att det finns det hemma.
Men broccolin mÄste vara Ängad och spenaten stekt i vitlök.
M M M.

Nu ska jag kollla pÄ Gossip Girl, jag kan inte hÄÄÄÄllllla mig lÀngre.


Kommentarer
Postat av: Vivi

Haha kul att sova lite pÄ picknicken, ja varför inte, lite mysigt att vila pÄ maten ute i naturen. Kram (vi ska fÄ snökaos idag)

2010-11-09 @ 07:57:11

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0