3 December 2010--22:16

Jag kan ju meddela att igÄr var den vÀrsta jobbdagen sen jag kom hit.
Morgonen börjar halvdÄligt.
T och Z Àr pÄ dÄligt humör och tjaffsar om smÄsaker.
Sen nÀr jag har hÀmtat dom och vi kommer hem sÄ blir Elise först sur för att tanner har med sig en kompis hem.
Och sen blir kompisen hÀmtad och hans lillasyster stannar kvar och leker med Elise och sÄ blir tanner ledsen eller arg för att han inte fick ha sin kompis kvar.
Och sen brÄkade tanner och zach om allt möjligt och det spelade ingen roll vad jag sa för dom ville inte lyssna och sen blev elise pÄ dÄligt humör ocksÄ sÄ alla tre av sura och ledsna och hur jag Àn försökte sÄ ville dom inte hitta pÄ nÄgot alls.
SÄ ett tag blev dom sams men istÀllet sÄ började dom sÀga att jag var trÄkig eftersom jag inte lÀt zach och tanner ha tjejerna pÄ ryggen och springa runt..
Jag sa att dom bara skulle göra sig illa men det höll dom inte med om.
Dom tyckte att jag bara försökte förstöra deras roliga stund...

Det slutade i allafall med att zach hade kurat ihop sig under en bÀnk i köket och han var frustrerad pÄ tanner och tanner satt i ett hörn och var ledsen för att zach var frustrerad och elise förstog inte att dom tjafsade sÄ hon var ledsen för att ingen ville leka med henne.
Det var helt kaos och det kÀndes som om jag ville klona mig i 3 delar.
Jag kÀnde mig helt slut nÀr denise kom hem.
Det tog verkligen pÄ krafterna att springa runt och försöka fÄ dom att bli sams.


Idag har det i alla fall vart mycket bÀttre.
Inte för att jag tror att det kunde bli sÄ mycket vÀrre men ÀndÄ.
Denise och Alex Àr ute pÄ middag och jag och barnen har kollat film och myst.

Snart kommer rebecca hit men jag vet inte hur lÀnge hon kommer kunna stanna för jag började nyss mÄ
HUR JÄVLA ILLA SOM HELST..
Och sÄ har jag mulllrande huvudvÀrk..
Just perfect....


Bilderna pÄ mitt pepparkakshus

    

  


IgÄr var jag och Rebecca pÄ CVS och kollade pÄ julgrejer.
Dom har sÄ mycket kul grejer.

   



Sen nu har jag slagit in nÄgra av barnens presenter..




Det har tagit et evighet för mig att skriva det hÀr inlÀgget sÄ rebecca har hunnit komma, vi har hunnit börjat kolla pÄ Sweet Home Alabama och jag har hunnit börja Àta min glass och illamÄender har gÄtt över..
Ben & Jerrys kan göra underverk..Tydligen..



Förresten sÄ var jag och rebevva pÄ Walmart idag.
Jag hittade en svart vindjacka, peeeerfekt.
NÀr jag stÄr och kollar pÄ den sÄ kommer en man fram till mig och sÀger att jag har snygg rumpa i mina byxor, han sÀger sen att den Àr riktigt sexig.
Jag blev sÄ jÀvla chockad..
Svarar typ.. eehm..th...ank..s..i guess..
Sen stog jag helt paff tills rebecca kom och jag berÀttade för henne.
MÀnniskor hÀr Àr lite konstiga ibland.
NÄtt sÄnt skulle likosm aldrig hÀnt i sverige.
Sen nÀr jag stÄr i kassan och ska betala sÄ börjar en Àldre kvinna med endast 4 SVARTA tÀnder berÀtta för mig att hon  har sparat sitt barns skor frÄn nÀr hon var liten och det var 29 Är gamla, skorna alltsÄ. Förmodligen dottern ocksÄ...






Kommentarer
Postat av: Vivi

hahaha ja vad ska man sÀga? kram

2010-12-04 @ 12:12:08

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0