28 December 2010--23:28

Idag kÀnns det verkligen som om jag har flÀngt runt.
Började stÀda vid 11 tiden.
Vid 12:30 tiden sÄ kÀnde jag att det var dags att börja tÀnka pÄ lunch.
Åkte och köpte sushi pĂ„ Diablo.
Sen skulle jag Äka och hÀmta ett paket pÄ posten.
Som tydligen hade levererats till huset med ingen hade vart hemma dÄ.
SĂ„ Ă„kte till poster..
Och efter att jag stÄt i kö ett tag sÄ var det tydligen fel post.
Jag skulle Äka till ett annat stÀlle som var allt annat Àn lÀtt att hitta.
Men till slut sÄ blev det rÀtt.
Sen Äkte jag hem och Ät min sushi och sen fortsatte jag med stÀdningen.
Tog ett jÀvla bra tag.
Sorterade klÀder och allt sÄnt.
Sen tvÀttade jag 4 maskiner med barnens lakan och sÄnt ocksÄ.
Kan meddela att det Àr hur jobbigt som helst att byta lakan i en vÄningssÀng.
Kommer ha en hel del bulor imrogon.
Finns likosm ingen plats för att ta vÀgen nÀr man inte har nÄtt golv att stÄ pÄ..
SÄ idag har jag bytt lakan i fyra sÀngar.
TrÀÀningsvÀrk imorgon?
NerÄ, det ska jag noig slippa.

Var klar med allt vid fyratiden och dÄ var jag helt slut.
Fixade middag och sen har jag bara slappat.
Precis kollat klart pÄ Walk The Line och nu ska jag sova hade jag tÀnkt.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0