24 December 2010--10:02

StÀllde klockan pÄ 7:30 imorse och gick upp och Ät frukost.
Sen gjorde jag mig iordning och sen tÀnkte jag att jag skulle stryka det jag ska ha pÄ mig idag.
NÀr jag var klar och skulle dra ut kontakten sÄ glider jag med handen sÄ jag drar i sladden i stÀllet för sjÀvla grunkan som sitter i vÀggen.
Vilket resulterade i att den gÄr sönder.
Det sÀger POOOOFFF och blixtrar till och min hand blir helt svart..
Just great..
Perfekt timing liksom.
Denise sa att det var lugnt men jag kÀnde mig lagom dum ÀndÄ.
Ska försöka Äka ivÀg och köpa en ny till imorgon.
LĂ€r ju vara lagom julrush..

Nu ska jag byta om till min tröja som kostade strykjÀrnet livet och sen ska jag fixa det sista för den kommer slÀktingar och sÄnt huit för att Àta julbrunch.
Ska bli mysigt att se hur det gÄr till.

Idag har vi skinande sol och 13 grader.
Gaanska najs.
Dock 0 julkÀnsla men ÀndÄ.

Hoppas ni har en mysig jul dÀr hemma i kallla sverige.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0