20 December 2010--19:36

Jag Àr sÄ jÀvla trött.
Vaknade 7 imorse av massa ljud.
SÄ hoppade upp och fixade frukost och sen rullade morgonen pÄ.
Det blev lite data, lite tv för barnen och sen Äkte vi till Safeway för att köpa ingredienser till lussebullarna som vi hade tÀnkt baka.
Det var svÄrt att hitta det man behövde eftersom dom inte har vanligt jÀst hÀr tex.
Sen var jag tvungen att omvandla dl till cups och sÄnt.
Eftersom jag vet att degen mÄste jÀsa sÄ var jag smart nog att köpa pepparkakor som dom kunde dekorera under tiden.

NÀr vi var klara med bakningen sÄ Äkte vi först till Bentley och spelade fotboll och sen till Tanner och Elises skola och spelade basket och sen lekte dom lite i klÀtterstÀllningen.
Vi hade Àven med oss en filt som vi satt och Ät mellanmÄl pÄ.

Sen Äkte vi hem och Zach och Tanner satte sig vid datorn och Elise kollade pÄ nÄtt barnprogram.
Sen lagade jag mat.
Det blev Tortellini med pestofyllning och sen kycklig till och broccoli!
Sen började vi kolla pÄ The Grinch och efter som deras mormor Àr hÀr sÄ kunde jag gÄ ifÄn.
Har jobbar konstant i 11 timmar idag.
Är helt död nu.
Är inte van att ha dom hela dagarna.



Innan grÀddning             Efter grÀddning
 

Dom blev lite vÀl bruna men dom var ganska tjocka pÄ den plÄten..
Hellre lite för bruna Àn degiga pÄ insidan liksom..



Imorgon har Elise en Playdate vid 10 som jag ska skjutsa henne till och i samma veva sÄ ska jag skjutsa deras mormor och Zach till barten för dom ska in till SF och ha lite egentid.

SÄ vi fÄr se vad jag och Tanner ska hitta pÄ dÄ.

Kommer lÄta han bestÀmma ganska fritt.

 

Sen ska jag hÀmta upp Elise och sen ska vi in till Walnut Creek för att gÄ pÄ bio vid 1:25 pm.

 

Nu ska jag göra allt för att inte somna.

Sov sÄ sjukt dÄligt i natt och jag antar att det berodde pÄ att jag tog en 3 timmars nap vid 2...

Inte att rekommendera..

 

 


Kommentarer
Postat av: Vivi

Hej, har du sett vÄr gran? Du vet att du kan kommentera i min blogg va? Kram pÄ dig!

2010-12-21 @ 07:59:27

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0