13 December 2010--21:29

Idag har bara vart en sÄn dag nÀr inget har kÀnts bra.
Har typ inte hÀnt nÄtt utan har mer bara haft en olustkÀnsla inom mig.
SÄdÀr lagom kul.

SlÀppte av barnen imorse, Äkte sen till gymmet och sen hem.
Fixade massa sen Äkte jag och hÀmtade dom igen vid 2.
Sen skjutsade vi zach till hans trÀning och sen hem.
Fast vi fick Äka hem en snabbis innan för jag hade lyckats glömma hans trÀnings shorts.
Hur jag nu lyckades med det.
Var helt 100 pÄ att jag hade med mig dem.
Hade lyckats lÀgga dom i torktummlaren (?)

Efter lÀxorna sÄ lÀste Elise för mig.
Sen kom Denise hem.
Hon undrade om jag kunde Ă„ka och handla middag.
Det blev Halibut med pesto och som broccoli.
YUM.

Sen har jag gjort lite nödvÀndigheter men nu ligger jag och kollar pÄ svenska hollywood fruar.
Är det bara jag som tycker att agnes-nicole Ă€r en sĂ„n sjukt dĂ„lig skĂ„despelerska?
Dom runt om kring henne Àr ju bÀttre eftersom dom mÄste hÄlla masken och lÄtsas bli imponerade nÀr hon försöker...

 


Kommentarer
Postat av: Vivi

Ja tyvÀrr har man sÄdana dagar ibland, tur att det inte Àr ofta!! Vad Àr Halibut? LÄter ju gott med Pesto. Ja Agnes-Nicole, hahhaha nej vi tycker inte heller att hon Àr en bra skÄdis, det Àr otroligt att hon sjÀlv tycker det, hon Àr sÄ dÄlig sÄ det blir bra. Det Àr otroligt, antagligen tycker alla synd om henne, hon vill ju sÄ gÀrna och jobbar pÄ! I gÄr var vi runt och tittade pÄ lite julklappar. kram kram och hoppas du har en bÀttre dag nu!

2010-12-14 @ 08:37:12

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0