10 December 2010--20:19

Idag lagade jag middag.
Det blev en av mina favoritrÀtter.
Kyckling med soltorkade tomater i grÀdde och vitt vin.
Det Àr godare Àn det lÄter.
Och till det gjorde jag ris och sallad med tomater och avokado.
Alla tyckte det var jÀtte gott sÄ det var roligt!

Elise skrev ett "hemligt" meddelande pÄ min arm medans vi vÀntade pÄ Zach..



I bilen nÀr vi vÀntade pÄ Zach.
 

Sen Äkte vi till Orinda Sports Field och skulle droppa Zach av för hans soccer practice men precis nÀr vi kom dit sÄ ringde Alex och sa att trÀningen var instÀlld.
SÄ istÀllet Äkte vi hem och jag fixade mellanmÄl till barnen. Eller snack som dom kallar det.


Sen Äkte vi till Powells för alla har fÄtt 10 stickers och dÄ fÄr dom vÀlja vad dom vill för max 2 dollar.

  

Och sen Äkte vi hem och mös framför Home Alone (Ensam hemma)



Tvn och en halvfÀrdig gran




Nu ska jag göra mig iordning och sen ska jag in till Walnut Creek och möta upp Charlotte och Pia och vi ska gÄ pÄ bio, sÄklart..
Vi har tÀnkt att se The Tourist.
Tror att den Àr superbra.
Återkommmer om det.





Kommentarer
Postat av: Vivi

Hej!

Vad roligt att maten blev god!! Det lÄter som att det blev lyckat! Kram

2010-12-11 @ 10:52:28

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0