29 Augusti 2010

IgÄr var det 20 Ärs fest hos jasmine, det var jÀtte kul och sen blev det utgÄng, trÀffade lite mer folk och Äkte sen hem och sov.
Vaknade imorse av att jag kÀnde mig stressad, inte sÄ konstigt kankse.
Dagen har innehÄllit en hel del packande och Àven trÀffat lite folk.
Är klar med all packning vilket kĂ€nns skönt, jag kan inte förstĂ„ hur fort tiden har gĂ„tt.
Om typ 5 timmar ska jag gÄ upp och sÀtta mig i bilen och Äka till arlanda och sen lyfter planet 06:45..
SPÄNNANDE
Nu funderar jag pÄ om jag ska ta nÄgot att Àta eller inte..
Jobbiga beslut jag har framför mig. he.

NÀsta veckas vÀder i New York..Jobbigt....


Kommentarer
Postat av: Mims

Ja nu Àr det tomt hÀr....bara din smutstvÀtt kvar....:) ska stÀda upp i ditt rum idag sÄ man kommer in. Vilket toppenvÀder du kommer att fÄ!! Nu har vi 10 grader och lite regn....usch...gissa om det har flyttat in en ny pudermadame i gÀsttoaletten.....suck.... kram Mims

2010-08-30 @ 07:27:19
Postat av: mims

Hej! Skönt att det gick bra med resan! Kram frÄn Mims

2010-08-30 @ 20:10:02

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0