26 Augusti 2010

IgÄr jobbade jag till 16, sen Äkte jag ner pÄ stan och trÀffade Hanna, det var vÀldigt mysigt, lÀngesen vi sÄgs.
Sen köpte jag massa saker, dels som jag kommer behöva ha med mig till usa men Àven jen del av jasmines present.
Sen Äkte jag hem och lÀmnade allt och Äkte sen ner till Barolo för att möta Lina och Fanny.
Imorse var det jobb fast slutade vid 12 sÄ inte sÄ vÀrst anstrÀngande (om man bortser frÄn att jag har tappat rösten sÄ jag lÄter som en blandning mellan nÄgon som Àr i mÄlbrottet och nÄgon som har rökt i 70 Är)

Sen Äkte jag upp till Sthlm och mötte upp Josefine, vi gick och köpte lite grejer till barnen och vÀrsförÀldrarna och sen skulle hon ivÀg sÄ jag mötte upp rob och kev, vi gick runt halva sthlm kÀndes det som för att hitta ett sushi stÀlle som dög. Det var inte vÀrt det för sushin var inte god.

Och nu ligger jag i min sÀng och det kryper i mig.
Det Àr nÄgra "borde" som bör fixas, men jag orkar inte nuu. Vill bara göra ingenting.

Imorgon ska jag trÀffa Malin och sen Matilda och pÄ kvÀllen kommer slÀkten hit och pÄ lördag har jasmine födelsedagsfest! Super helg med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0