22 Augusti 2010

Tiden bokstavligt rinner ivÀg för mig!
I onsdags var jag pÄ 20 Ärsfest, vilket var kul men jag var helt död dagen efter (började jobba 06:45)
Sen jobbade jag torsdag ocksÄ och i fredags hade jag och Emelie filmkvÀll, vÀlbehövligt.
Och igÄr var jag hos Vanessa som precis kommit hem frÄn USA, sen gick vi ut.
Och nu ligger jag och vÀntar pÄ att folk ska vakna, jag kÀnner mig pigg och rastlös.
Eller jag har kankse börjat bli lite nervös...
Det Àr bara drygt en vecka kvar tills jag ska Äka, om en vecka + nÄgra timmar vid den hÀr tiden sitter jag pÄ planet till usa (om det inte blir nÄgra förseningar)
Det kÀnns helt sjukt egentligen.
Imorgon ska jag till lÀkaren för ett hÀlsointyg (ute i lite sista minuten, i know)
Och sen mÄste jag springa ner pÄ stan och fixa massa grejer.

Tror jag ska se till att packa om idag ocksĂ„, jaghade ju packat jĂ€tte perfekt (för 2 veckor sedan) men jag har haft vissa JAG-HAR-INGA-KLÄÄÄÄÄDER-moments sĂ„ jag har rivit upp hela resvĂ€skan, inte sĂ€rskilt smart gjort..

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0