19 oktober 2016

jag hade min första flygning den 16, det gick bra, mycket nytt men vÀldigt kul! Jag var hemma vid 04 och stupade i sÀng med vÀrkande fötter. Inte smart att ha tvÄ par nya skor utan att ha gÄtt in dom.
 Nu Àr jag ledig och sen har jag standby frÄn den 21a till den 24 sÄ dÄ hoppas jag att jag blir utkallad.
ligger just nu i sÀngen och kurerar mig, kÀnner mig inte helt 100 och min hals Àr raspig.
jag var ivÀg och handlade lite saker och hittade den hÀr glassen! Lyckan.
 
blev dock besviken, det kÀndes som att de har försökt fÄ med alkoholsmaken sÄ efter tvÄ skedar sÄ blev det lite mycket.
Nu ska jag fortsÀtta kolla pÄ Downton Abbey, verkligen en perfekt serie för slötittande.
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0