27 mars part 2

Kom till Sverige i fredags för en vecka sen och började jobba i mÄndags, skönt att inte hinna landa helt och hÄllet utan att börja jobba direkt. det Àr lite omstÀllning frÄn att springa runt och jobba pÄ en flygplats till att sitta still och jobba i kundtjÀnst. Om nÄgra dagar fÄr jag tillbaks min lÀgenhet, ska bli kul och skönt att fÄ fixa iordning.
Hade stÀllt in mig pÄ vÄrvÀder men fick bli besviken nÀr jag kom ut till snö...
Packade upp vĂ€skan och hittade den hĂ€r fina som vĂ€rldens bĂ€sta roomie hade gömt i min vĂ€ska ❀
 
Har hunnit ta igen massa förlorad tid med den hÀr gosisen ocksÄ!
 Blir Ă€ven bortskĂ€md med höglĂ€sning 😍
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0