26 September 2015

Sista jobbdagen pĂ„ Mallrca flygplats Ă€r avklarad! Har hostat mig igenom dagen men överlevde! (Mycket tack vara dubbla doser Naproxen) det var en perfekt sista dag, jag hade sĂ„ kul! Önskar att varje dag hade kunnat vart sĂ„hĂ€r.
imorgon flyger jag till Sverige för nÄgra dagar innan jag ska tillbaks till GC. Jag har tvÄ vÀskor som Àr nÀstintill fÀrdigpackade och jag har en tanke att jag endast ska ta med mig en vÀska till GC och jag skulle Àlska om den inte var helt full. Tror det kommer bli omöjligt men ska försöka! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

HĂ€rligt jobb du verkar ha 😊

Svar: Det Àr det verkligen! :)
Sofie thorsell

2015-09-26 @ 20:43:15
URL: http://nouw.com/malinranta

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0