16 september 2015

 
 
SÄÄ glad över att det Àntligen Àr september och att sÀsongen lider mot sitt slut. Kan inte vÀnta pÄ att fÄ Äka hÀrifrÄn, inte för att jag inte gillar Mallorca i sig, ön Àr verkligen jÀttefin men jobbet hÀr Àr under all kritik. Flygplatsen hÀr Àr kaos. Ingen som jobbar hÀr gillar det och alla rÀknar dagarna tills vi fÄr Äka vidare. Jag har fÄtt mina biljetter nu sÄ jag ser ljuset i tunneln! Den 27e september Äker jag hÀrifrÄn, Àr i swe tre dagar och sen Äker jag till Gran Canaria! Ska bli awesome! Jag har 11 dagar kvar hÀr och cirka 7 arbetsdagar kvar!!!!! Lycka!
 
ikvÀll ska vi kanske gÄ ut men jag kÀnner mig faktiskt inte sÄ sugen pÄ det sÄ vi fÄr se. 
 
Lite bilder frÄn den senaste mÄnaden
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0