2 Oktober 2015

Jag Ă€r tillbaks pĂ„ GC! Äntligen! Hade en försening frĂ„n ARN till BCN sĂ„ missade mitt connection flyg frĂ„n BCN till LPA. Hade flyget vĂ€ntat 20 min sĂ„ hade jag hunnit med det men det gjorde de inte sĂ„ det blev övernattning i Barcelona, inte mig emot eftersom jag egentligen inte hade brĂ„ttom. Jag trĂ€ffade Ă€ven tvĂ„ andra frĂ„n Fritidsresor, en ny guide och en som jobbar pĂ„ HK. Vi fick ett hotell och varsitt hotellrum och jag blev vĂ€ldigt positivt överraskad över standarden, jĂ€tte frĂ€scht och vĂ€ldigt Hi-tech, det tog mig 10 min att lista ut hur man hanterade alla lampor haha.  Det var speglar överallt sĂ„ hittade först inte duschen. 
 
 
 Och det var helt underbara tÀcken och lakan, sov som en gud! Flyget till GC gick 12:10 Och vi var framme ca tre timmar senare. Nu har jag precis Àtit en vÀldigt sen lunch och packat upp allt. Mina tvÄ roomies kommer nÀsta vecka. den ena Àr Josefine frÄn Mallorca och vi önskade att bo tillsammans sÄ det Àr kul att vi fick det, den tredje Àr en kille som jag inte har nÄgon aning om vem det Àr men det blir nog bra.
 
 Imorgon ska jag och en annan guide studera en av vÄra utflykter.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0