2 Oktober 2015-2

Glömde berÀtta om min mini semester i Sverige ocksÄ! Det var tre vÀldigt intensiva men vÀldigt bra dagar. Jag landade natten mellan söndag och mÄndag, mamma hÀmtade mig och alla mina kilo packning. Efter nÄgra timmars sömn vaknade jag av att hunden ville in i rummet, jÀtte mysigt. Sen Äkte jag och trÀffade mormor och morfar och sen pÄ kvÀllen pt jag middag med familjen sen Äkte jag och trÀffade Emelie.
Dagen efter Äkte jag och pappa ut i skogen och plockade svamp, mysigt! Sen Äkte jag och trÀffade Gemma och sen Äkte jag till min moster och Agnes och umgicks med dem. Dagen efter trÀffade jag Emma för lunch och sen Äkte jag och fixade lite grejer och sen trÀffade jag Saga för middag och sen umgicks jag med min syster och packade.
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0