9 Mars 2015

Är helt slut mentalt, har tappat suget pĂ„ att jobba totalt för tillfĂ€llet, fĂ„r hoppas att det gĂ„r över snart. Hade en halvjobbig lördag med underbemanning, flygförsening och otrevlig incheckningspersonal. IgĂ„r hade jag en vĂ€ldigt kort arbetsdag sĂ„ det gick bra men idag har det kĂ€nts som en evighet, klockan segade sig fram och jag har verkligen behövt anstrĂ€nga mig för att le och vara trevlig, jobbigt men alla har ju sĂ„nna dagar ocksĂ„.
Jag och saggelito har Àven börjat kolla pÄ Playa Del Sol. Han berÀttade igÄr att hon aldrig sÄg den nÀr den gick pÄ tv, sÄ Àr dt lite extra kul ocksÄ eftersom den Àr inspelad hÀr pÄ GC.
Imorgon Àr det stranden som gÀller och sen pÄ kvÀllen ska vi pÄ avskedsmiddag för Regitze dÄ det Àr hennes tur att lÀmna GC. Jag har Àven fÄtt mina biljetter och den 10 april Àr det min tur ått byta LPA mot PMI. Bjuder pÄ en bild pÄ min middag
HA BRA DA!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0