4 Mars 2015

Vart tar tiden vÀgen? Har haft fullt upp och inte haft en tanke pÄ att blogga. Det har hÀnt vÀldigt mycket sen sist, kommer inte hinna uppdatera om allt för ska Äka till jobbet om 30 min. Har kvÀllsskiftet 15:30-23:30' helt okej förutom att jag har logs, inte min favoritgrej. I alla fall, jag har hunnit med en visit i Sverige i februari vilket var vÀldigt mysigt men extremt kallt, var vÀldigt skönt att kunna Äka tillbaks till vÀrmen.
Efter min Sverige visit kom Àven emelie till GC och hÀlsade pÄ, vilket var kul!
Jag har Àven fÄtt en ny roomie, Regitze trivdes inte superbra pÄ flygplatsen sÄ hon flyttade till puerto rico för att bli service guide. Jag var vÀldigt nervös för den nya roomien, tÀnkte worst case scenario ofc men det visade sig att jag inte hade behövt oroa mig! Saga blev min nya roomie och vi klickade direkt sÄ det Àr skönt!
Förra veckan var det Àven karneval hÀr pÄ gran Canaria och i lördags bestÀmde vi oss för att ta en svÀng och se hur det var.
Olivia var Àven hÀr pÄ besök frÄn Teneriffa sÄ mötte upp med henne och Amanda ocksÄ. IgÄr var det dags för Olivia att Äka tillbaks sÄ vi hade mysigt och drack lite sangria i eftermiddagssolen innan det var dags för henne att Äka till flygplatsen
Dt har ocksÄ hunnits med en hel del dagar pÄ stranden nu nÀr det börjår bli lite varmare och jag kan med glÀdje meddela att jag inte lÀngre Àr likblek!
Jag har Àven hunnit med en mysig sushikvÀll med mina favoriter saga och Victoria
Har Àven hÀnt lite annat och har kanske lite nyheter inom kort men vÀntar tills jag fÄr det bekrÀftat! Nu mÄste jag sminka mig och hoppa i uniformen. Jag tÀnkte Àven att jag ska försöka uppdatera lite oftare sÄ ni slipper fÄ en hel bok att lÀsa!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0