Team foto airport team 14/15

Den 8 sÄ sökte vi till nya destinationer inför sommaren. Det var Ànnu svÄrare nu Àn vad det var att söka till vintersÀsongen. Jag velade fram och tillbaka. Vill verkligen fortsÀtta att jobba pÄ flygplatsen och de alternativen jag hade dÄ var Mallorca, Rhodos och Turkiet. Jag kunde Àven vÀlja fler destinationer men dÄ skulle det inte enbart vara flygplatsjobb utan annat ocksÄ. Fick höra frÄn Emma att Rhodos flygplats Àr vÀldigt liten och jag vill hellre jobba pÄ en stor sÄ det blir lite mer sv en utmaning. Och jag vill verkligen verkligen inte till Turkiet! Den 15 fÄr vi veta vilken destination vi fÄtt! Nervöst och spÀnnande. Jag Àr lite kluven, skulle vara kul att ha en svensk sommar men kÀnner mig sjÀlv och kommer förmodligen tröttna efter nÄgra veckor. Och vill verkligen inte spendera vintern i Sverige sen. Har lite grejs pÄ g sÄ fÄr se hur det blir med dem! BÄde jag och regitze Àr sjuka sÄ vi sitter i soffan och snörvlar. NÀstan hela airport teamet Àr sjuka. Det blir ju lÀtt sÄ att blir en sjuk sÄ blir alla sjuka nÀr man jobbar och bor tillsammans. Börjar kl 10 imorgon med logs och sen tvÄ flyg pÄ kvÀllen sÄ vÀldigt lugn dag.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0