26 Januari 2015

Nu har Regitze flyttat ut sÄ nu bor jag ensam i nÄgra timmar innan min nya roomie flyttar in. Jag har stÀdat hela lÀgenheten vilket var sinnessjukt jobbigt eftersom jag fortfarande mÄr dÄligt. Jag tÀnkte visa lite bild frÄn lÀgenheten. Vardagsrummet och det första man ser nÀr man gÄr in genom dörren
NÀr man gÄr till höger har man köket och genom dörren rakt fram har vi tvÀttrummet med tvÀttmaskin och torktumlare
"Korridoren" till resten av alla rum. Mitt rum rakt fram, regitzes gamla till vÀnster, lilla toan till höger och sen kommer man till gÀstrummet och stora toan rakt fram till höger
Lilla toan
Regitzes gamla rum
Mitt rum
GĂ€strummet
Stora toan
Har glömt att berÀtta att vi har haft en tjej frÄn uk som bott hÀr i en vecka (frÄn thomson, dom har haft destination change) detta var högst ofrivilligt och inget vi hade nÄtt att sÀga till om. Vi tÀnkte att det bara var en vecka och att det sÀkert skulle gÄ bra. Nej. Det har det verkligen inte gjort, hon har klampat in med skor, lÀmnat bromsspÄr i toan, varit högljudd och gapig och inte gjort rent efter sig. Hemsk mÀnniska! Hon flyttade Àntligen igÄr sÄ Idag har jag med andra ord sanerat hela lÀgenheten!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0