16 Januari 2015

IgĂ„r anlĂ€nde mamma och mormor till GC och idag har vi haft utflyktsdag! Vi började med att Ă„ka till Amadores beach och sola, efter det Ă„kte vi till MogĂĄn och fikade och efter det begav vi oss till El Mirador. Jag Ă€r helt slut, inte van vid att ligga och slappa och sola plus att jag fortfarande Ă€r sinnessjukt förkyld! KĂ€nns som att det borde ge sig snart, har haft problem att andas i mer Ă€n en vecka snart och det kan rĂ€cka nu kĂ€nner jag. Imorgon har vi lördag vilket innebĂ€r jobb frĂ„n 05:45-14:00 och 21:00-00:00. Är inte överdrivet pepp eftersom jag inte kĂ€nner mig pĂ„ topp men skönt nĂ€r det Ă€r över! Är ledig söndag, mĂ„ndag och tisdag vilket ska bli underbart! Bilder frĂ„n Amadores beach

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0