8 juni 2014

I lördags skrev Emelie till mig att hon var sugen pÄ att komma och hÀlsa pÄ, en timme senare hade hon bokat biljett och i mÄndags anlÀnde hon! Hon har solat medans jag jobbat oxh nÀr jag har vart ledig har jag gjort henne sÀllskap. Hennes pigment Àr dock sjukt sÄ hon Àr brunare Àn vad jag Àr trots att jag har vart hÀr lite mer Àn en mÄnad nu.
imoegon Äker hon hem och det kommer bLi tomt Men det Àr inte sÄ lÄngt kvar innan jag Äker till Sverige och hÀlsar pÄ i aug.
 
Vi har Àntligen fÄtt en tvÀttmaskin vilket betyder att vi inte mÄste Äka till hotellet för att tvÀtta vilket Àr skönt! Dock vet jag inte riktigt hur killen som installerade den tÀnkte dÄ den stÄr utomhus under bar himmel SÄ om det börjar regna sÄ blir det nog inge vidare. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0