10 Juni 2014

idag började jag klockan 9, hade service till 10:30. Det var vÀldigt lugnt, kom bars ett par som ville köpa utflykt. Sen var jag och Sarita i vÄrt Play Hotel vilket Àr ett hus med massa leksaker dÀr barnen kan leka och kl 12 hade vi bansegympa men inga barn dök upp.
Mellan 12-16 hade jag guide online sÄ dÄ hÀngde jag bara pÄ kontoret, det var vÀldigt lugnt, ringde bara ett par dÀr frun hade mÄtt lite dÄligt under natten och spytt sÄ jag gick dit med resorb. Sen hade vi Hotel mystery men inga barn kom dit heller. Vi verkar inte ha sÄ mÄnga aktivitets sugba gÀster den hÀr veckan!  
 
 
Ficl schemat för nÀsta vecka idag ocksÄ! Jag och Sarita vart super glada nÀr vi sÄg att vi ska studera Blue Lagoon pÄ torsdag! SÄ det Àr lite hslvledigt typ. Vi mÄste ju anteckna och notera grejer till nÀr gÀsterna frÄgar och undrar sen!
sÄ jag hÄller tummarna för super vÀder pÄ torsdag!
 
IgÄr var det ösregn! det kÀndes som att hela himlen öppnade sig, det som Àr skönt med Grekland Àr att det Àr vÀldigt tillfÀlligt, det höll i sig i 30 min sen vart det bra vÀder igen!
 
 
snatt ska jag till vÄrt favoritstÀlle och Àta caesarsallad och ladda ner lite serier!
 
 
 
Älskar tisdagar för dĂ„ slutar vi sĂ„ tidigt att man hinner med ett dopp och lite solning!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0