4 Maj 2011--20:32

BrysselkÄlen var lika Ogoda som jag mindes.
Men det gick ner med lite ketchup.
Just nu ligger jag och vÀntar pÄ segcarro (carro2)
Hon hÄller pÄ med masssa grejer (typ nattar sina barn)....


Jag ligger och har altandörren öppen.
Eller vet inte riktigt om man kallar det jag har utanför mig för altan men verandraliknande Àr det i alla fall.
Tillbaks till det jag först skulel sÀga..
Dörren Àr sÄ smart.
Det Àr en dragdörr.
Eller slidedörr kankse man kallar det.
ELLEr skjutdörr!
Iallafall.
Det Àr ett stort myggnÀt utanför pÄ utsidan sÄ det inte ska komma in masssa myss och andra vidriga grejer och det Àr ju superbra..
OM det inte hade vart för att det typ Àr ett pyttelitet hÄl nÄgonstans för det kommer in mygggor och andra vidriga saker ÀndÄ.
VÀldigt ovÀrt tycker jag..

TĂ€nkte att ni ville veta hur mycket jag liiiiider.......





PĂ„ tal om myggor.
Jag och Alex (vÀrdpappan) stog och gick igenom morgondagen för nÄgra veckor sen och helt plötsligt sÄg jag en mygga som jag försökte smÀlla.
Men misslyckades med.
Morgonen efter nÀr jag kommer uppp med barnen för frukost sÄ hittar jag den hÀr lappen..
SÄ jÀvla kul!


Det Àr en död mygga i mitten av det röda om det var nÄgon som missade det..


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0