20 Maj 2011--19:54

Ligger just nu i Josses sÀng och vÀntar pÄ att Erika ska hÀmta upp oss.
Vi ska pÄ BBQ hos nÄgon och sen ska jag och josse (och dom som vill) ut.


Det har vart en vanlig dag.
SlÀppte av barnen imorse, Äkte hem och fixade lite och sen Äkte jag till carro.
Sen mötte jag upp josse för lunch och sen Äkte jag hem och fixade lite och sen Äkte jag och hÀmtade Elise och sen Zach.
Sen Äkte vi hem och sen till Zachs simtrÀning och slÀppte av honom dÀr.
Elise stannade med en annan familj och lekte sÄ jag Äkte sjÀlv och hÀmtade upp Tanner som var pÄ playdate hos en kompis.
Sen Ă„kte vi hem och sen var jag i stort sett off.

Sen hÀmtade josse upp mig och sen Äkte vi och köpte öl för dom ska köra beerpong.
Synd att jag inte dricker öl...


ImorgonkvÀll jobbar jag frÄn 18 tills jag vet inte.
Eller det beror pÄ lite för barnens farmor Àr dÀr sÄ om hon inte ska göra nÄtt kommer jag förmodligen kunna gÄ nÀr barnen sover..



Nu ska jag vara lite social-.

Jag har btw tagit ett beslut om hur jag ska göra, om jag ska förlÀnga eller inte.
Skönt attt veta.
Jag lÀr ju dock hinna Àndra mig 1000 gÄnger om.

Kommentarer
Postat av: vivi

Och vad kom du fram till? Det skrev du ju inte!!! Toka! Jo du lÀr ju Àndra dig men bestÀm dig och tÀnk inte mer pÄ det sÄ blir det bra! Ha det sÄ bra och sköt om dig, Àr du bÀttre i halsen nu? kram kram idag ska vi mÄla pÄ altanen! kram igen frÄn mamma

2011-05-21 @ 08:47:10
Postat av: Angelica Thorsell

Ja, jag blev ocksÄ nyfiken, vad har du bestÀmt dig för??

kul att du har det sÄ bra dÀr, kram pÄ dig!!

2011-05-21 @ 10:24:31

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0