8 Mars 2011--18:06

Nu Àr jag off.
HÀmtade Tanner och Elise nÀr dom slutade och sen Äkte vi hem och Ät snack.
Sen kom Alex och Zach hem och jag och Elise Äkte ivÀg till hennes Ballet.
Jag vÀntade i bilen undertiden hon hade baletten.
Jag satt och lÀste lite bloggar och sÄnt.
Jag vet faktiskt inte hur jag klarade mig innan jag hade en Iphone.




Lite irriterande saker som hÀnder mig dagligen..
Tror dock inte att jag Àr den Ànda som blir utsatt för detta.

1. Jag fÄr ganska ofta bilar framför mig som kör i 50 Mph pÄ 65 Mph- vÀgarna.
Och det hÀnder alltid nÀr jag inte har alll tid i vÀrlden pÄ mig. Ofc.
2. NÀr jag ligger framför datorn, börjar sega till lite, och helt plötsligt sÄ ploppar det upp nÄgon varning eller liknande pÄ datorn och sÄklart sÄ Àr det pÄ högsta volymen sÄ man skiter nÀstan pÄ sig.
Jag förstÄr inte VEM det Àr som "skruvar" upp volymen hela tiden.......
3. Vakna upp 20 min innan alarmet ringer pga att man Àr kissnödig, allvarligt det kan förstöra en morgon.
4. Att först tÀnka yeees, 12 grader och sol klockan 8 pÄ morgonen, lÀr ju bli upp till 20-25 under dagen!
Sen blir man besviken och ser att solen försvunnit och graderna inte höjt sig sÀrskilt mycket..



Sen tÀnkte jag skriva lite bra saker som hÀnder mig hela tiden ocksÄ
1. Idag nÀr jag sa att jag Àlskade Elise sÄ sa hon att hon Àlskade mig mest i hela vÀrlden och waaay more than I loved her. KÀnns ganska bra att höra det!
2. Att vakna upp pÄ morgonen och kÀnna att man inte Àr död, att det faktiskt inte kÀnns som ett straff att behöva gÄ upp (2a natten irad jag sovit 8 timmar! (det gör verkligen skillnad)) 
3. Barnen har alla vart underbara den hÀr veckan.
4. Jag slippper ett kallt sverige.




Snart Àr det dinner, det blir mexicanskt.
Typ kycklingfajitas, lÄter gottt.
Min mage kurrrar.



Nu ska jag googla upp massa saker, jag hÄller nÀmligen pÄ att göra en lista pÄ för och nackdelar med olika saker.
TÀnker dock inte sÀga vad men det Àr i alla fall nÄtt kul!
Iallafall för mig.



Jag kan inte förstÄ att den 30 mars sÄ har jag vart hÀr 7 mÄnader! Vart försvann tiden?? Allvarligt?
Jag Àr över halvtid..
Denise sa att andra halvan gÄr snabbare..
Jag visste inte om jag blev glad eller inte nÀr hon sa det.
Jag saknar ju vissa hemma men vet ju att dom som betyder nÄtt och Àr vÀrda att betyda nÄtt finns ju kvar och det hÀr kommer jag ju bara kunna göra NU.
Aa som tur Àr har jag ÀndÄ mer Àn 6 mÄnader kvar sÄ jag behöver inte börja tÀnka pÄ det Àn pÄ ett bra tag.

Nu kom Elise och ropade att det var dinner.

Puss dÄ


Kommentarer
Postat av: Vivi

jaa oj dÄ gÄr andra halvan snabbare, ja det Àr kanske sÄ....jag tror det med, snart fÄr du besök iallafall! Kram frÄn mamma

2011-03-09 @ 08:21:57

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0