31 Mars 2011--08:19

Om typ 7 timmmar ska jag Äka och möta upp Sarah pÄ flygplatsen!
Det ska bli sÄ jÀvla rolig!
Nu Àr klockan 8 och jag har hunnit sÀtta pÄ en tvÀtt, Àte frukost, plocka ur diskmaskinen, köra barnen till skolan, dammsuga mitt rum, organisera garderoben och stÀda badrummet.
KÀnnner mig vÀldigt effektiv mÄste jag sÀga.


NÀr klockan var 7:40 sÄ var et 12 grader och strÄÄÄÄlande sol.
UNDERBART!
KÀnns som om jag Àr utomlands.
Ja jag vet att jag typ Àr det men eftersom jag bor hÀr sÄ Àr det ju inte semester sÄ liksom.


Men pÄ lördag börjar min ledighet och jag hoppas verkligen att vÀdret kommer hÄlla i sig.
IgÄr var det 26 grader och skinande sol och det ska typ bli lika varmt idag.
Om nu man kan lita pÄ meterologerna..


Om ett tag ska jag förmodligen Äka till Elin och sola men innan det ska jag slÀnga in tvÀtten i torktummlaren. Yey

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0