23 Mars 2011--11:58

Vaknade imorse av alarmet och tÀnkte INTE neeeeeej som i vanliga fall.
Hörde att regnet smattrade mot fönstret men inte ens det fick mig att tÀnka neeej.
Blev lite chockad över mig sjÀlv mÄste jag sÀga..
Gick upp och tyckte att det var mysigt att det var lite mörkt ute.
VÀckte barnen och dom var pÄ bra humör.
Barnen satte sig och Ät frukost och jag började plocka ur diskmaskinen sen Ät Àven jag frukost.
Morgonen flöt pÄ jÀtte smidigt.
Dock började regnet ööööösa ner och jag blev dyngsur nÀr jag sprang med Elise in och lÀmnade henne.
Det var verkligen stora regndroppar.
Sen slÀppte jag av Zach och sen Äkte jag till gymmet.
NÀr jag kom ut dÀrifrÄn sÄ sken solen.
Sen Äkte jag och köpte middag till ikvÀll och nÀr jag kom ut frÄn affÀren sÄ öste regnet ner igen.
Det regnar fortfarande.
Det vÀxlar verkligen fort.
Nu har jag precis Àtit lunch.


Familjen har valt en ny aupair som ska komma nÀr jag Äker hem.
KÀnns lite konstigt men det Àr ju lÄng tid kvfar tÀnkte jag.
Fast sen började jag tÀnka pÄ att tiden gÄr sÄ jÀvla fort.
Hon kommer den 19 Augusti sÄ jag kommer förmodligen Äka hem runt den 27, beroende pÄ hur lÀnge Denise vill att jag ska vara med henne eller hur man sÀger..
SÄ typ 157 dagar kvar...EEEEEH, vart försvann tiden???





Jag och Elise lekte hÀnga gubbe förra veckan.
Jag skulle gissa och hon kom pÄ orden.
Hon gav mig tvÄ ledtrÄdar nÀr hon tyckte att jag hade gissat fel pÄ tillrÀckligt mÄnga bokstÀver (2)

Den första var : It's something we are..
MHM tÀnkte jag.. vad Àr vi? tjejer???
Andra ledtrÄden var: It's something we say to eachother..
HUR tussig Àr hon inte??
För er som inte ser sÄ stÄr det Sisters Forever..
Hon kallar alla aupairer för hennes systrar.


Kommentarer
Postat av: vivi

oj ja vad snabbt, kommer ju ihÄg nÀr det var klart att du skulle Äka till dom! Inte klokt ju...skönt kan du komma och auirpaira lite hemma, diskmaskin och tvÀttmaskin mm....behövs kan jag ju sÀga....kram kram Vivi (funderar allvarligt pÄ att skaffa stÀdhjÀlp för ibland hinner jag inte med det jag ska göra, med jobb alltsÄ....jaja) kram kram nu ska jag sova mims

2011-03-23 @ 22:16:26
Postat av: Anonym

förresten mÄnga sisters hon fÄr Elise! KramMims

2011-03-23 @ 22:17:28

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0