22 Mars 2011--11:13

9  dagar kvar tills Sarah kommer hit!


typ 171 dagar kvar tills jag Äker hem, tiden gÄr foooort.


Var pÄ gymmet imorse och sen Äkte jag och handlade middag tills ikvÀll.
OÄ gymmet igÄr sÄ sprang jag och började kÀnna att mitt knÀ gjorde ont..
Inte bra inte bra...
Men idag kÀnde jag inte av det, sprang dock inte men ÀndÄ..


Just ny skypear jag med Ville och Sarah, hör inte sÄ mycket vad dom sÀger för dom pratar i munnen pÄ varandra..
Men mysigt ÀndÄ.

Vill sÀga GRATTIS till carro som fixade sin teori idag!

Vet inte om jag har berÀttat att jag tog körkort i början av februari, men det gjorde jag i alla fall.
Amerikanskt alltsÄ.


Nu kurrar magen som fan sÄ tÀnkte gÄ och fixa lite lunch.
Blit kycklingfilé och sallad!







Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0