17 Mars 2011--10:38

Imorse vaknade jag halvt till lite innan klockan ringde, tillrÀckligt för att konstatera att alarmet inte ringt Àn och vÀnde mig och somnade om.
Hann sova typ 5 min sen ringde alarmet.
Det var psykiskt och fysiskt jobbigt att ta sig upp.
Gick och vÀckte barnen som var pÄ strÄlande humör, vilket underlÀttar alot.
Vi Ät frukost sen fixade dom sig och sen Äkte jag och slÀppte av Tanner och Elise.
Zach har nÀmligen field trip idag med klassen som Alex skjutsar honom till sÄ jag behövde bara skjutsa E och T till skolan. SÄ jag var off vid 7:55 typ..
Åkte till gymmet, VÄLBEHÖVLIGT, har inte vart dĂ€r pĂ„ en vecka..
Ångest pĂ„ den.
Var klar mycket tidigare Àn vanligt eftersom jag var dÀr 45 minuter tidigare Àn vanligt.
Sen Ă„kte jag hem och tog en dusch.
Hade nÀmligen tagit med mig tvÄ tjocktröjor i ombyte och inga byxor sÄ det fick bli sÄ.


Efter duschen satte jag pÄ en tvÀtt och nu ligger jag i sÀngen och kollar pÄ Ipads..
Har sÄklart blivit kÀr.
Carro har ju haft problem med att bestÀmma sig vad för dator hon ska köpa, och sen stog beslutet mellan om hon skulle köpa en Ipad eller en dator och sÄ blev ju jag sÄklart kÀr....
Har tÀnkt att köpa en lite mindre sötare dator Àn den jag har nu och dÄ Àr det ju perfekt att köpa en Ipad..
Jag vill ha den nya (sÄklart..) och den Àr ju inte gratis..tyvÀrr..

SÄ nu ska jag börja spara pengar..FÄr se hur bra det kommer gÄ, kÀnner ju mig sjÀlv ganska vÀl och det brukar inte funka sÄ bra.




Men tÀnkte faktiskt ta mig i kragen och fixa mitt sparkonto pÄ banken nu.

Har bara vart hÀr i typ 7 mÄnader men Ànnu inte kommit ivÀg och lÀmnat in mitt SocialSecurityNumber till banken, vilket man tydligen mÄste göra om man vill ha internetbank..

Men carro visade mig att man kunde göra det via internet, fantastiskt!

SÄ det tÀnkte jag faktiskt fixa nu och sen ska jag börja lÀgga undan halva min lön vajre vecka...

Vilket kommer bli lite jobbigt men jag fÄr helt enkelt sluta slösa  pÄ onödiga grejer.

Men sen kommer ju Sarah snart och dÄ kommer det vÀl bli lite shopping och sÄnt...


Elise och Tanner förra veckan nÀr dom lekte restaurant

 

 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0