15 Mars 2011--19:55

Helgen har vart kul.
I fredags Ă„kte jag och Erika till Cheesecake Factory och Ă„t middag och drack lite vin.
Sen pÄ lördagen jobbade jag nÄgon timme och sen pÄ kvÀllen förade vi lite hos Erika och sen Äkte vi in till SF pÄ förfest och sen gick vi ut.
Sista gÄngen jag drack pÄ vÀÀÀldigt lÀnge kan jag sÀga, kÀnde mig inte mÀnsklig förens runt 4a tiden pÄ söndagen.
Drog mig i alla fall ur sÀngen och Äkte och mötte upp Malene, Nina, Emma och nÄn tysk tjej.
Sen gick jag och Malene pÄ bio.
Vi sÄg Beastly.
Den var bra, lite för mycket gulligull-kÀrlek i mellanÄt sÄ bÄde jag och Malene blev lite spyfÀrdiga.
Sen Äkte jag och Carro till Elin och kollade pÄ My girlfriends boyfriend.


Nu sitter jag och försöker planera och fundera utan att komma fram till nÄgot.

Det Àr sÄ svÄrt att ta beslut.

Hur ska man veta att det kommer bli rÀtt?

Hur ska man veta att man inte kommer Ängra sig som fan sen nÀr man inte kan Àndra sitt beslut?

Hur ska man veta vad som Àr bÀst för ensjÀlv?

Hur ska man veta vad som Àr bÀst för andra?

Hatar att ta beslut....


Nu ska i allafall Carro rÀdda mig ur min obeslutsamhet.
Hon har sjÀlv ett vÀldigt stort bproblem som vi ska dyka in i.
Ipad2 eller en Macbook.
Skönt attt slippa tÀnka pÄ det man sjÀlv mÄste besluta och lyssna pÄ andras obeslutsamhet.
SÄ skönt att veta att man kan hjÀlpa till att vÀga för och nackdelar men man behöver inte ta det sista beslutet.


Nuu ska jag dra.
Blev vÀl inte ett sÄnt kul inlÀgg..
TÀnkte att inlÀgget kanske blir lite roligare om jag lÀgger in en bild pÄ en sol....


Kommentarer
Postat av: Vivi

Hej!

Ja inte lÀtt med beslut, man fÄr gÄ pÄ magkÀnslan ibland! Och snart kommer ju Sarhris till dig! SÄ spÀnnande! kram Mamma

2011-03-16 @ 08:11:11

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0