30 Juni 2011--21:46

Det har varit en vanlig jobbdag.
Jag hade carpoolen imorse sÄ jag hÀmtade upp tvÄ barn och sen Äkte jag och slÀppte av dom vid Simmningen.
Sen vntade jag med Tanner och Elise och sen slÀppte jag av dom vid deras Camp vid 9.
Sen Ă„kte jag hem och sov lite.
Sen Ät jag lunch och sen var det dags att Äk aoch hÀmta Elise och sen skjutsade jag henne till ett födelsedagskalas och sen Äkte jag hem och var off i 30 min.
Passade pÄ att lÀgga mig vid poolen och jag somnade, jÀtte skönt.
Sen kom Zach hem frÄn sin trÀning och vi hÀngde vid poolen lite och sen kom Denise och Alex hem vid 3:30 för dom skulle ivÀg och kolla pÄ Tanners Sailing Race.
SÄ dÄ var jag off.
La mig och lÀste lite och sen lyckades jag somna.
VÀldigt ovÀrt.

Sen kom Josse och hÀmtade upp mig och vi Äkte och Ät pÄ ChingChong stÀllet.
Sjukt gott!
Sen Ă„kte vi upp till Grizzly Peak och sen hem till mig.
Nuu ligger vi i min sÀng och kollar pÄ The Last Samurai.

Och imorgon Àr det fredag.
Jag Àr ledig och ska in till Sf och trÀffa upp Diana direkt nÀr jag har slutat.
Vi ska ha myskvÀll med utgÄng.

PÄ lördag jobbar jag morgon och kvÀll vilket suger..
Ledig mitt pÄ dagen sÄ jag kommer inte hinna göra nÄtt...
Sen ledig pÄ söndag och mÄndag eftersom det Àr 4th of July!


Och snart Àr det dags för Josse och Carro att Äka hem...Kommer bli sÄ sjukt jobbigt att sÀga hejdÄ..



Kommentarer
Postat av: Vivi

HÀrlig bild pÄ er! ja vad tomt det blir för dig nÀr dom Äker hem, ha en bra kvÀll dÄ, kram

2011-07-01 @ 08:51:27
Postat av: diana

manga "sen" haha drygt av mig att papeka men anda... <3

2011-07-08 @ 08:32:41
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0