7 Januari 2011--12:23

Det har vart en lite halvhektisk dag.
LÀmnade av barnen som Àven denna morgon var helt underbara.
Zach och Tanner var extra lyckliga eftersom det Àr fredag och det betyder att dom kan leka med sina tamagotchis.
 Och btw jasmine sÄ vet jag inte vart dom Àr köpta
Dom fick dom av sin moster, som bestÀllde frÄn internet.

I alla fall dom lekte med dom pÄ morgonen och sen var det dags att Äka till skolan.
Eftersom jag kÀnde att det blev lite för mycket attt ta hand om 2 pipande saker 4 dagar i veckan sÄ bestÀmde vi att lÄta dom dö varje söndag.
VĂ€ldigt dramatiskt, jag vet.
Men imorse kollade tanner pÄ mig med vÀÀÀrldens hundögon och frÄgade om jag kankse trodde att jag typ kankse bara skulle kunna kollla till hans ltie dÄ och dÄ..
Jag kunde sjÀlvklart inte sÀga nej till dom hundögonen och zach utbrast men min dÄÄÄÄ.
SÄ nu sittter jag hÀr med tvÄ tamagotchis.
Fast en dag i veckan Àr helt ok.
Okej jag erkÀnner..
Jag Àlskar det..
KÀnns som att man Àr 7 igen.
Dock tycker jag att det borde finnnas en uppdateras version med störrre skÀrm och med fÀrg!š


Skjutsade alex till coh frÄn tandlÀkaren ocksÄ.
Det gick bra.
Sen Äkte jag till safeway och köpte dels saker vi ska ha med oss upp till tahoe och sen saker till han för han fÄr inte Àta vanlg mat pÄ nÄgra dagar.

NU har jag precis Àtit lunch.
Blev qiunoa med kyckling.
Fast Ät inte kycklingen för den smakade inte bra.
Nu ska jag försöka hitta en vÀska och packa i.
KÀnnns ju liiiite överdriver att packa i min resvÀska nÀr vi bara ska vara borta över helgen.

Har Àven fÄtt en finne typ precis brevid lÀppen sÄ den Àr svullen.
SKITSNYGGGT!!

Nu ska jag leta vÀska, sen göra snacks till barnen att ta med i bilen och sen hÀmta barnen och sen Äka.

Hare braaaaaaaa dÄÄÄÄ

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0